נושא: מעוניין בקנית אופני idal תאריך: 12/2/2010 1:13:00 PM
מחבר/ת: אביב
שלום הנני מעוניין להחליף את הדגם הירו שיפט ר 3 באופני אידיל מיתקדמות יותר?.
מישהו מכיר את חברה הזו מה אתם שומעים אלה ??? כל ביקורת אני מעונין לשמוע לפני שאני מגיע הדבר היחידי שאני יודע שהם מגיעים עם מפרט טכני מאוד טוב...
|