הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/2/2010 1:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב עם תוכן  מעוניין בקנית אופני idal
נושא: מעוניין בקנית אופני idal תאריך: 12/2/2010 1:13:00 PM
מחבר/ת: אביב

שלום הנני מעוניין להחליף את הדגם הירו שיפט ר 3 באופני אידיל מיתקדמות יותר?.

מישהו מכיר את חברה הזו מה אתם שומעים אלה ??? כל ביקורת אני מעונין לשמוע לפני שאני מגיע הדבר היחידי שאני יודע שהם מגיעים עם מפרט טכני מאוד טוב...


חזרה לפורום