טקסט הודעת פורום
| 12/2/2010 2:40:00 PM |
|
נושא: יש מוצרים נוספים בשוק - יותר זולים תאריך: 12/2/2010 2:40:00 PM
מחבר/ת: איציק עובדיה
אם יש לך mp3 או שיש לך קבצי מוסיקה בסלולרי - עדיף לקנות מגבר קטן ב-150 ש"ח - ואתה מסודר. אתה לא צריך לקנות נגן - אם יש לך סלולרי - רק מגבר קטן ורב עוצמה.
תהנה
|
חזרה לפורום |
|
|