טקסט הודעת פורום
| 12/3/2010 6:56:00 AM |
|
נושא: מה הקשר? תאריך: 12/3/2010 6:56:00 AM
מחבר/ת: ערן ל
בין שני הזוגות? אופני 29 זה נישה בפני עצמה ואלו יהיו האופניים הבאים שלי... לגבי המרידה זה דגם בסיסי ונחמד...
תחליט איזו סיגנון אתה רוצה ואז תשדווה בין דגמים באותה הקטגוריה
|
חזרה לפורום |
|
|