טקסט הודעת פורום
| 12/3/2010 5:59:00 PM |
|
נושא: השריפה בכרמל תאריך: 12/3/2010 5:59:00 PM
מחבר/ת: Micky Gross
במצב הנוכחי לאף אחד אין חשק לרכב. עדיין- לאור הרושם המסתמן שחלק מהשרפות מקורן בהצתה אני מציע/מבקש שכ´א ינסה להראות כמה שיותר נוכחות ביערות בהם הוא רוכב. כלומר, צאו לרכב! הפגינו נוכחות ופיקחו עיניים. מיקי גרוס
|
חזרה לפורום |
|
|