הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/8/2010 7:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  קובי רן עם תוכן  שאלה
נושא: שאלה תאריך: 12/8/2010 7:17:00 PM
מחבר/ת: קובי רן

תגידו,TREK 4300 זה אופניים לנשים או גברים ,כי בפירסומים תמיד כותבים גיאומטרית נשים מה זה אומר


חזרה לפורום