טקסט הודעת פורום
12/8/2010 7:17:00 PM
קובי רן
שאלה
נושא:
שאלה
תאריך:
12/8/2010 7:17:00 PM
מחבר/ת:
קובי רן
תגידו,TREK 4300 זה אופניים לנשים או גברים ,כי בפירסומים תמיד כותבים גיאומטרית נשים מה זה אומר
חזרה לפורום