הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/9/2010 12:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתי נתנאל עם תוכן  אמינות
נושא: אמינות תאריך: 12/9/2010 12:06:00 AM
מחבר/ת: נתי נתנאל

החלקים שציינתה הם חלקים שבדרך כלל אינם מיוצרים ע"י SCOTT ולכן אין כל סיבה להאשים את החברה שהם לא איכותיים.

קורה שיש פגם בייצור או טעות בהרכבה, בכל זאת בני אדם מרכיבים את האופניים..

- הברגה פנימית של קראנק נהרסת לאחר 4-5 חודשים רק אם הקראנק הורכב לא כראוי.
- נאבה יכול להיות שהורכבה לא כראוי או שיש פגם בייצור (או שמעמיסים עליה יותר ממה שהיא מסוגלת להחזיק - מה שלפי התיאור שלך לא קרה).
- צמיגים מאוד תלוי מה משקל הרוכב, תנאי השטח, התאמת הצמיג לשטח וצורת הבלימה של הרוכב (צמיג שחוק היא אינה סיבה של פגם בייצור או תחזוקה לא נכונה).


חזרה לפורום