נושא: הגלגל הקדמי לא מסתובב חלק. איך מתקנים? תאריך: 12/11/2010 5:37:00 PM
מחבר/ת: איתמר בן-דוד
אני רוצה לציין שזה לא קשור לכיונון של הבלם, כי גם כשמפרקים את הגלגל ומסובבים את הציר ביד - ניתן להרגיש שהוא לא מסתובב חלק.
איך ניתן לפתור את הבעיה?
נ.ב. האופניים חדשים יחסית (פחות משלושה חודשים ולא עברו הרבה...)
|