הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/11/2010 5:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר בן-דוד עם תוכן  הגלגל הקדמי לא מסתובב חלק. איך מתקנים?
נושא: הגלגל הקדמי לא מסתובב חלק. איך מתקנים? תאריך: 12/11/2010 5:37:00 PM
מחבר/ת: איתמר בן-דוד

אני רוצה לציין שזה לא קשור לכיונון של הבלם, כי גם כשמפרקים את הגלגל ומסובבים את הציר ביד - ניתן להרגיש שהוא לא מסתובב חלק.

איך ניתן לפתור את הבעיה?

נ.ב. האופניים חדשים יחסית (פחות משלושה חודשים ולא עברו הרבה...)


חזרה לפורום