נושא: לפי מה שאתה מתאר תאריך: 12/11/2010 7:44:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
מיסבי ציר הגלגל לא מסתובבים חלק וישנן שתי אפשרויות: 1. שהקונוסים שמחזיקים את כדוריות המיסב מול הכוסיות סגורים חזק מדי 2. שעקב לכלוך / חול / אבק שנכנס לתוך המיסב הוא לא מתפקד כראוי
ע"מ לוודא מה בדיוק הבעיה יש לבצע טיפול במיסב. במידה והאופניים עדיין באחריות (אופניים חדשים יחסית - 3 חודשים לפי מה שכתבת), קח אותן לחנות ממנה קנית, יש סיכוי שזה מכוסה במסגרת האחריות. במידה ולא באחריות ניתן לבצע טיפול לבד (דורש מעט יכולת טכנית וכלים מתאימים) - לפי המאמר הבא למשל: http://www.ofanaim.net/hubs.html או לבקש מהחנות לבצע הטיפול עבורך (תמורת תשלום במידה והאחריות לא תופסת).
|