הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/11/2010 7:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  לפי מה שאתה מתאר
נושא: לפי מה שאתה מתאר תאריך: 12/11/2010 7:44:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

מיסבי ציר הגלגל לא מסתובבים חלק וישנן שתי אפשרויות:
1. שהקונוסים שמחזיקים את כדוריות המיסב מול הכוסיות סגורים חזק מדי
2. שעקב לכלוך / חול / אבק שנכנס לתוך המיסב הוא לא מתפקד כראוי

ע"מ לוודא מה בדיוק הבעיה יש לבצע טיפול במיסב.
במידה והאופניים עדיין באחריות (אופניים חדשים יחסית - 3 חודשים לפי מה שכתבת), קח אותן לחנות ממנה קנית, יש סיכוי שזה מכוסה במסגרת האחריות.
במידה ולא באחריות ניתן לבצע טיפול לבד (דורש מעט יכולת טכנית וכלים מתאימים) - לפי המאמר הבא למשל: http://www.ofanaim.net/hubs.html או לבקש מהחנות לבצע הטיפול עבורך (תמורת תשלום במידה והאחריות לא תופסת).



חזרה לפורום