נושא: תודה רבה! תאריך: 12/11/2010 10:41:00 PM
מחבר/ת: איתמר בן-דוד
לדעתי זה לא לכלוך כי האופניים עדיין לא עברו הרבה. אני לא אקח את זה לחנות, כי היא רחוקה ממני (50 דקות נסיעה). אני אנסה לתקן את זה בעצמי למרות שאף פעם לא יצא לי להתעסק עם זה, אבל נתת קישור למדריך מצוין ואני תמיד בעד ללמוד ולתקן לבד. תודה רבה!
|