הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/11/2010 10:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר בן-דוד עם תוכן  תודה רבה!
נושא: תודה רבה! תאריך: 12/11/2010 10:41:00 PM
מחבר/ת: איתמר בן-דוד

לדעתי זה לא לכלוך כי האופניים עדיין לא עברו הרבה.
אני לא אקח את זה לחנות, כי היא רחוקה ממני (50 דקות נסיעה).
אני אנסה לתקן את זה בעצמי למרות שאף פעם לא יצא לי להתעסק עם זה, אבל נתת קישור למדריך מצוין ואני תמיד בעד ללמוד ולתקן לבד.
תודה רבה!


חזרה לפורום