הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/12/2010 1:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יובל נ עם תוכן  מחפש חלק למעביר אחורי, שימנו XTR
נושא: מחפש חלק למעביר אחורי, שימנו XTR תאריך: 12/12/2010 1:53:00 PM
מחבר/ת: יובל נ

שלום לכולם,

ברכיבה האחרונה נסדק לי חלק מהמעביר האחורי. מדובר במעביר שימנו XTR, על אופני ספשלייזד סטאמפ-ג´מפר משנת 2005 בערך. אפשר לראות תמונה של החלק כאן:

http://yfrog.com/6xdscf5532j

בכמה חנויות אופניים ששאלתי אמרו שאין להם את החלק בנפרד, ואצטרך לקנות מעביר שלם חדש. אם למישהו יש מעביר משומש ומעוניין למכור לי אותו, או רק את החלק, מאד אשמח.

אני גר בטבעון, ויכול להגיע גם לחיפה ולאזור. הכי יעיל יהיה ליצור קשר בטלפון: 054-3141989

תודה,

יובל


חזרה לפורום