הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/12/2010 9:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סמי גבאי עם תוכן  סתם שאלה...
נושא: סתם שאלה... תאריך: 12/12/2010 9:56:00 PM
מחבר/ת: סמי גבאי

יש פה שרוטים שיוצאים לרכב בשטח במג אוויר מטורף שכזה?

זה אפשרי?


חזרה לפורום