טקסט הודעת פורום
12/12/2010 9:56:00 PM
סמי גבאי
סתם שאלה...
נושא:
סתם שאלה...
תאריך:
12/12/2010 9:56:00 PM
מחבר/ת:
סמי גבאי
יש פה שרוטים שיוצאים לרכב בשטח במג אוויר מטורף שכזה?
זה אפשרי?
חזרה לפורום