הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/13/2010 11:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אדי שור עם תוכן  בדיקה
נושא: בדיקה תאריך: 12/13/2010 11:17:00 AM
מחבר/ת: אדי שור

לנתי שלום,
1. השמן בהיר ונמצא בכמות מלאה.
2. הרוטור ממש טוב (אין "מדרגה").
3. "בלידינג" לא עשיתי מעולם.
4. השמן לא הוחלף לפחות 4 שנים.
אשמח להערותיך.
תודה.


חזרה לפורום