טקסט הודעת פורום
| 12/13/2010 11:17:00 AM |
|
נושא: בדיקה תאריך: 12/13/2010 11:17:00 AM
מחבר/ת: אדי שור
לנתי שלום, 1. השמן בהיר ונמצא בכמות מלאה. 2. הרוטור ממש טוב (אין "מדרגה"). 3. "בלידינג" לא עשיתי מעולם. 4. השמן לא הוחלף לפחות 4 שנים. אשמח להערותיך. תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|