נושא: שמן בהיר - ברור! תאריך: 12/13/2010 2:03:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
שמן בלמים הינו במערכת סגורה ואין לו שום סיבה לשנות את צבעו בצורה משמעותית. הוא כן מתחמם וכן מתיישן, אבל שוב - לא שינויים קיצוניים. השמן באופניים בכלל לא אמור להיות במגע עם אוויר. (למעט מולקולות האוויר אשר בבקבוק לפני פתיחתו, ובזמן מילוי השמן) שמן בלמים רגיש ללחות. בדיוק בגלל זה כותבים להשתמש תמיד בשמן חדש. (ולא לשמור שאריות)
לשמן מנוע יש מטרה - שימון וניקוי המנוע. הוא סופח פיח ולכן משחיר מייד. אם שמים שמן במנוע והוא נשאר צלול - הוא אינו טוב! (כמובן שזה רק יקרה אם השמן הוא ניסיוני... כי כל מה שמוכר ונמכר הוא פחות או יותר טוב. )
|