הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/13/2010 8:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי שפירא עם תוכן  למה ללכת על כ"כ יקר?
נושא: למה ללכת על כ"כ יקר? תאריך: 12/13/2010 8:04:00 PM
מחבר/ת: אורי שפירא

למה שאתה מתאר גם SLX, XT יהיו מעולים.

ותשקול גם HAYES PRYME. חדשים ונראים מגניבים לאללה...

זוהי רק דעתי כמובן...


חזרה לפורום