טקסט הודעת פורום
12/13/2010 8:04:00 PM
אורי שפירא
למה ללכת על כ"כ יקר?
נושא:
למה ללכת על כ"כ יקר?
תאריך:
12/13/2010 8:04:00 PM
מחבר/ת:
אורי שפירא
למה שאתה מתאר גם SLX, XT יהיו מעולים.
ותשקול גם HAYES PRYME. חדשים ונראים מגניבים לאללה...
זוהי רק דעתי כמובן...
חזרה לפורום