הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/13/2010 8:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נבו FVI עם תוכן  יש תקציב
נושא: יש תקציב תאריך: 12/13/2010 8:06:00 PM
מחבר/ת: נבו FVI

בוא תזרום איתי ועם התקציב, כרגע יש לי XT והם מאוד ישנים.. מה אתה אומר על השילוב והסטים?


חזרה לפורום