טקסט הודעת פורום
12/13/2010 8:06:00 PM
נבו FVI
יש תקציב
נושא:
יש תקציב
תאריך:
12/13/2010 8:06:00 PM
מחבר/ת:
נבו FVI
בוא תזרום איתי ועם התקציב, כרגע יש לי XT והם מאוד ישנים.. מה אתה אומר על השילוב והסטים?
חזרה לפורום