טקסט הודעת פורום
12/13/2010 8:08:00 PM
אורי שפירא
ממה שאני יודע,
נושא:
ממה שאני יודע,
תאריך:
12/13/2010 8:08:00 PM
מחבר/ת:
אורי שפירא
הייתי הולך על סיינט
חזרה לפורום