הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/13/2010 8:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נבו FVI עם תוכן  הוא לא אוברקיל?
נושא: הוא לא אוברקיל? תאריך: 12/13/2010 8:11:00 PM
מחבר/ת: נבו FVI

הוא לא נשכני מידי? איך המודולציה שלו? ומה אתה אומר על לשלב אותו עם הXTR?


חזרה לפורום