טקסט הודעת פורום
12/13/2010 8:11:00 PM
נבו FVI
הוא לא אוברקיל?
נושא:
הוא לא אוברקיל?
תאריך:
12/13/2010 8:11:00 PM
מחבר/ת:
נבו FVI
הוא לא נשכני מידי? איך המודולציה שלו? ומה אתה אומר על לשלב אותו עם הXTR?
חזרה לפורום