נושא: לרכוב בחורשים לאחר הגשמים ? תאריך: 12/13/2010 10:03:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי
האם כדאי להגיעה לחורשים לאחר הגשמים ? זה הפך להיות אתר הבית שלי (בגלל קירבה למקום מגורים) - רוכב שם סנגלים (בדרגת קושי לא הכי גבוהה בשביל המקום) וכמובן שבילים לבנים (טיפוסים כד להגיעה לסינגלים). השאלה האם כדאי לשקול את המקום לאחר הגשמים או עדיף להמתין פרק זמן עד שיתייבש ? בדרך כלל, תוך כמה זמן העניינים שם מסתדרים לרכיבה ללא סיכון גבוהה (כי רכיבה מסולעת מאוד) לאחר גשמים ?
עדיין לא יצאה לי לרכוב בחורב, לכן השאלות....
תודה.
|