הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/13/2010 10:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא גיא עם תוכן  SAINT
נושא: SAINT תאריך: 12/13/2010 10:43:00 PM
מחבר/ת: גיא גיא

עברתי מ- XT ל- SAINT. מרוצה עד הגג. כוח אדיר, מודולציה מצוינת, לא מתחמם.


חזרה לפורום