טקסט הודעת פורום
12/13/2010 10:43:00 PM
גיא גיא
SAINT
נושא:
SAINT
תאריך:
12/13/2010 10:43:00 PM
מחבר/ת:
גיא גיא
עברתי מ- XT ל- SAINT. מרוצה עד הגג. כוח אדיר, מודולציה מצוינת, לא מתחמם.
חזרה לפורום