הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/14/2010 6:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא צריך לעשות כלום....
נושא: לא צריך לעשות כלום.... תאריך: 12/14/2010 6:40:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני אישית מעדיף אופניים פשוטים, אבל...

לא תשכנע אותי שבולם מאפן שעלה ליצרן שני שקל אטום יותר מפוקס פלואוט שעובר טיפולים בקנאות. אם אכן הבן שלך רוכב בבוץ הבולם מלא חול ובוץ, ואם הוא עדיין עובד אז הוא שוחק את עצמו למוות. סביר להניח שהוא פשוט מעולם לא ממש עבד...

גם אני מעדיף בלמי חישוק כמעט בכל מצב. מבחינתי צריכה להיות סיבה להרכיב דיסקים (למשל, מהלכי מתלה ארוכים שלא מאפשרים V). אבל אם היתה שחיקה מוגברת לדיסק או לרפידות, זה יקרה גם בבלם חישוק - והחלפת דיסק זולה יותר מהחלפת חישוק.

אני לא מכיר אופניים במחיר 900ש"ח עם מערכת הילוכים דאור.

צירים ומיסבים יש גם בז"ק - חסכת רק את מיסבי המתלה - עדיין צירי הגלגלים והציר המרכזי נטבלים בבוץ יום אחר יום, וגם המיסבים הסגורים אינם אטומים (בניגוד למה שמנסים לשכנע אותנו).

אני עדיין חושב שאופניים יקרים יהיו אמינים לאורך זמן מאופניים זולים מאוד.
אלפי מתחרים בכל העולם משקיעים המון כסף בציוד יקר. משקל קל איננו השיקול הראשון שלהם, אלא השני. השיקול הראשון הוא אמינות.

האם הבן שלך רכב יום יום, גם בימים גשומים מאוד, כשכל השבילים מלאים בוץ? (אמא שלו יודעת על זה???)
האם הוא רוכב בשטח או בשבילים הדוקים?
מה משקלו (ומה היה משקלו בשנה שעברה)?


חזרה לפורום