הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/14/2010 6:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סטוארט פישמן עם תוכן  mnhdho
נושא: mnhdho תאריך: 12/14/2010 6:52:00 AM
מחבר/ת: סטוארט פישמן

שלום איתן ובוקר טוב, אני רוכב על Bontrager 26x2 ..אני מנפח ה פנימיים באופן ידני, אז אינני יודע מה הוא הלחץ אויר המדוייק. אני מנפח עד שאני יכול עדין ללחוץ קצת על הצמיג.אני שוב אחפש הצד הפנימי של הצמיג ולחפש קוצים.שוב תודה, סטוארט פישמן


חזרה לפורום