הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/14/2010 6:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בוקר טוב סטוארט
נושא: בוקר טוב סטוארט תאריך: 12/14/2010 6:58:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

בונראגר הוא שם של יצרן. יש לו דגמים שונים של צמיגים, ואי אפשר לדעת איזה מהם מורכב אצלך.

באחת הרכיבות שלך היכנס לתחנת דלק, ונפח בעזרת המשאבה שם. נראה לי שאם אתה יכול למעוך מעט את הצמיג עם היד זה לחץ אויר נמוך מדי.
אחרי ניפוח במשאבה של תחנת דלק תדע איך זה צריך להרגיש...


חזרה לפורום