נושא: hold your horses תאריך: 12/14/2010 8:15:00 AM
מחבר/ת: dan M
הבולם אכן לא עבד מי יודע מה גם כשהאופניים היו חדשים. כל מה שכתבתי מתייחס לרכיבה עירונית על מדרכות ולא רכיבה בשטח. אולי טעיתי אבל הבנתי שחבר שלך לא רוכב לעבודה דרך השטח, והנוזלים מגיעים לאופניים בגלל נקיונות תכופים (בגלל שהוא מסוכסך עם המנקה). אם אכן חברך רכב לעבודה דרך השטח בשבילים מלאי בוץ אז שכח מה שכתבתי, מלבד עניין האמינות של זנב קשיח. לרוב רכיבות לעבודה או לבית הספר נעשות על כבישים ומדרכות ואז גם אופניים עם בולם קידמי לא מתפקד עושים את העבודה ואפשר לשמור על האופניים היקרים לרכיבות כיף.
לגבי מתחרים, אני לחלוטין לא מסכים איתך, הם בהחלט מעדיפים משקל על אמינות וזה כולל צמיגים שנשחקים אחרי תחרות וחצי, מעבירי הילוכים עדינים, חישוקים קלים ועדינים ועוד ועוד. אבל למתחרים יש ספונסר שממן להם את התענוג.
|