טקסט הודעת פורום
12/14/2010 3:34:00 PM
מאיר טל
בניית סינגל
נושא:
בניית סינגל
תאריך:
12/14/2010 3:34:00 PM
מחבר/ת:
מאיר טל
ידוע לכם אם יש איזה בעיה אם אני אבוא עם את חפירה והסלול איזה סינגל,
אם יש בעיות עם קק"ל וכאלה?
חזרה לפורום