נושא: אין לך שום סמכות לבנות שום דבר, אלא אם כן תאריך: 12/14/2010 8:43:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אתה הוא בעל הקרקע.
אם אתה רוצה לבנות על קרקע של מישהו אחר, יש לך שתי אלטרנטיבות: 1. לעבוד בצורה לא חוקית, מחתרתית - ולקחת את הסיכון שיהרסו ברגע שימצאו, ושיתבעו אותך אם מישהו יפגע. 2. לתאם עם בעל הקרקע, ולקבל את אישורו. לשם כך כנראה תצטרך לעמוד בדרישותיו - למשל, להיות מוסמך בתחום בניית השבילים (אבל זו רק דוגמא, וצריך לראות עם בעל הקרקע הספציפית).
מצד שני, רוב המשעולים הבנויים בישראל נבנו בצורה פיראטית :rolleyes:
|