הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/14/2010 8:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אין לך שום סמכות לבנות שום דבר, אלא אם כן
נושא: אין לך שום סמכות לבנות שום דבר, אלא אם כן תאריך: 12/14/2010 8:43:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אתה הוא בעל הקרקע.

אם אתה רוצה לבנות על קרקע של מישהו אחר, יש לך שתי אלטרנטיבות:
1. לעבוד בצורה לא חוקית, מחתרתית - ולקחת את הסיכון שיהרסו ברגע שימצאו, ושיתבעו אותך אם מישהו יפגע.
2. לתאם עם בעל הקרקע, ולקבל את אישורו. לשם כך כנראה תצטרך לעמוד בדרישותיו - למשל, להיות מוסמך בתחום בניית השבילים (אבל זו רק דוגמא, וצריך לראות עם בעל הקרקע הספציפית).


מצד שני, רוב המשעולים הבנויים בישראל נבנו בצורה פיראטית :rolleyes:


חזרה לפורום