טקסט הודעת פורום
| 12/15/2010 11:31:00 AM |
|
נושא: בואו לרכב בשביל ישראל תאריך: 12/15/2010 11:31:00 AM
מחבר/ת: יונתן ברגמן
שלום הקטע של השביל בין שחרות לתמנע והתוספות החדשות נותן חווית רכיבה מעולה . בנוסף אנו מספקים שרותים מלאים לרוכבים מהקפצות מנהלות ארוחות ומחנה לילה בשטח בואו לרכב במדבר
|
חזרה לפורום |
|
|