טקסט הודעת פורום
| 12/15/2010 2:21:00 PM |
|
נושא: האם קיימת קבוצת רכיבה בחדרה ו/או חבר´ה המעוניינים? תאריך: 12/15/2010 2:21:00 PM
מחבר/ת: עמי עמי
מחפש חבר´ה לרכב איתם בסופ"ש ולפעמים בשעות המוקדמות שאמצע השבוע. קצב סביר של 20 קמ"ש. כרגע אני מכיר מספר מצומצם של מסלולים בעיקר באזור הספורטן לכיוון מענית.
|
חזרה לפורום |
|
|