הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/15/2010 2:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמי עמי עם תוכן  האם קיימת קבוצת רכיבה בחדרה ו/או חבר´ה המעוניינים?
נושא: האם קיימת קבוצת רכיבה בחדרה ו/או חבר´ה המעוניינים? תאריך: 12/15/2010 2:21:00 PM
מחבר/ת: עמי עמי

מחפש חבר´ה לרכב איתם בסופ"ש ולפעמים בשעות המוקדמות שאמצע השבוע. קצב סביר של 20 קמ"ש. כרגע אני מכיר מספר מצומצם של מסלולים בעיקר באזור הספורטן לכיוון מענית.


חזרה לפורום