טקסט הודעת פורום
12/16/2010 8:56:00 PM
אופיר פורר
עזרה עם בולם
נושא:
עזרה עם בולם
תאריך:
12/16/2010 8:56:00 PM
מחבר/ת:
אופיר פורר
כמה מ"מ בולם אני יכול לשים על אופני
Kona Shred 2010?
תודה לעוזרים
חזרה לפורום