טקסט הודעת פורום
12/17/2010 1:42:00 PM
איתן ברמן
זו שאלה משפטית, לא שאלה טכנית
נושא:
זו שאלה משפטית, לא שאלה טכנית
תאריך:
12/17/2010 1:42:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
ולכן אני מצטרף להצעה של אסף - שאל את היבואן או את היצרן, ועדיף לקבל את זה בכתב...
שבת שלום
חזרה לפורום