טקסט הודעת פורום
| 12/18/2010 8:13:00 PM |
|
נושא: פטרייה תאריך: 12/18/2010 8:13:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים
בעיקרון ניתן לתקן טיובלס כמו בצמיגי רכב - עם פטרייה וזה מאד אמין, השאלה היא רק מה אופי החתך - ואת זה צריך לראות, כך שעדיף לקחת את הגלגל למכונאי טוב שיחליט בשבילך אם שווה לתקן או להחליף.
|
חזרה לפורום |
|
|