הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2010 10:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד ד עם תוכן  המלצה לצמיגים
נושא: המלצה לצמיגים תאריך: 12/18/2010 10:13:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד

הצמיגים הנוכחיים כבר שחוקים אז אני מחפש זוג חדש
אני צריך אותם לרכיבה בעיר, לכן אני מחפש צמיגים עד2 אינץ´ (צריך שיהיו דקים מספיק בשביל חיכוך קטן יותר אבל עבים מספיק בשביל אחיזה טובה בסיבובים)
אני אוהב לעשות סיבובים מהירים אז קחו את זה בחשבון :suss:
אין לי תקציב מוגדר אבל אני רוצה להוציא כמה שפחות
תודה


חזרה לפורום