נושא: המלצה לצמיגים תאריך: 12/18/2010 10:13:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד
הצמיגים הנוכחיים כבר שחוקים אז אני מחפש זוג חדש אני צריך אותם לרכיבה בעיר, לכן אני מחפש צמיגים עד2 אינץ´ (צריך שיהיו דקים מספיק בשביל חיכוך קטן יותר אבל עבים מספיק בשביל אחיזה טובה בסיבובים) אני אוהב לעשות סיבובים מהירים אז קחו את זה בחשבון :suss: אין לי תקציב מוגדר אבל אני רוצה להוציא כמה שפחות תודה
|