הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/19/2010 4:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בר חמווי עם תוכן  רעש בבלמים..
נושא: רעש בבלמים.. תאריך: 12/19/2010 4:05:00 PM
מחבר/ת: בר חמווי

היי לכולם.
יש לי מעצורים הידראולים של פורמולה אורו,השלאה היא למה שאני עוצר נשמעת שריקה חזקה(כזה טוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו)
יכול להיות בגלל הרוטור של שימנו שיש לי מאחורה??
בדקתי את הברגים וגם ניקיתי עם אלכוהול אבלל ללא תוצאות...
למה זה קורה?.


חזרה לפורום