נושא: רעש בבלמים.. תאריך: 12/19/2010 4:05:00 PM
מחבר/ת: בר חמווי
היי לכולם. יש לי מעצורים הידראולים של פורמולה אורו,השלאה היא למה שאני עוצר נשמעת שריקה חזקה(כזה טוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו) יכול להיות בגלל הרוטור של שימנו שיש לי מאחורה?? בדקתי את הברגים וגם ניקיתי עם אלכוהול אבלל ללא תוצאות... למה זה קורה?.
|