הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/19/2010 5:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד ד עם תוכן  תודה אבל..
נושא: תודה אבל.. תאריך: 12/19/2010 5:54:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד

200 שקל לצמיג זה הרבה בשבילי.. אני מחפש משהו בכיוון של 100 שקל גג 150 לצמיג
והצמיג הזה עבה מדי לטעמי וגם די כבד עד כמה שאני מבין
אני לא צריך משהו מקצועי, אבל משהו איכותי..


חזרה לפורום