טקסט הודעת פורום
| 12/19/2010 5:54:00 PM |
|
נושא: תודה אבל.. תאריך: 12/19/2010 5:54:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד
200 שקל לצמיג זה הרבה בשבילי.. אני מחפש משהו בכיוון של 100 שקל גג 150 לצמיג והצמיג הזה עבה מדי לטעמי וגם די כבד עד כמה שאני מבין אני לא צריך משהו מקצועי, אבל משהו איכותי..
|
חזרה לפורום |
|
|