הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/19/2010 10:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס זברובסקי עם תוכן  חורשים
נושא: חורשים תאריך: 12/19/2010 10:04:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי

היי.
אני רוכב בעיקר בחורשים, בגלל קירבה לבית - הפך להיות אתר הבית שלי (אני מכפר סבא).
כיוון רוכב לא הרבה זמן עדיין (לא יותר משנה בתחום, כ4-5 חודשים רוכב בחורשים) - מכיר רק מספק מצומצם של השבילים שם עדיין (singles). אבל כיוון הרוב שם הם לא קלים במיוחד....זה בינתיים מספק אותי ויש מה ללמוד (בעיקר לאלא שמחפשים AM עד freeride).
מדי פעם מנסה שביל חדש - מדי פעם מתרסק, קם וממשיך...:-)

לא ידועה לי על איזה יוזמה מאורגנת לתחזק שבילים שם, ואני גם רוכב תמיד לבד שם.
הסיבה ל"בדידות" היא כי בדרך כלל שעות רכיבה שלי די מוגבלות (משפחה) - חייבות להתכנס בחלונות זמן פנוי בשיש/שבת - לרוב שעות הצהריים ולא בוקר. בדרך כלל בעונות חמות בשעות כאלא היער ריק מרוכבים, רק בחורף (כמו שבועות אלו למשל) - גם אחרי 13:00 יש לא מעט רוכבים.

לא יודעה איזה סגנון רכיבה את מעדיפה - עם בחרת חורשים - סביר להניח - די אגרסיבי.
עם מתאים לך שעות רכיבה צהריים (בסביבות 14:00-17:00) יום שישי או שבת - אולי ניתן לתאם ולנסות ...


חזרה לפורום