הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/20/2010 7:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אכן, לא שמתי לב למשקל הרשום
נושא: אכן, לא שמתי לב למשקל הרשום תאריך: 12/20/2010 7:13:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מוזר לי, כי יש לי כאלה ולא הרגישו כל כך כבדים. אני גם זוכר שמשקלם היה צריך להיות סביב 700גרם ולא כפי שמצויין באתר, אבל לא מוצא אותם עכשו באתר היצרן כדי לודא.

יש צמיגים אחרים חלקים המיועדים לרכיבת כביש עם אופני הרים, אבל לי אין נסיון אישי איתם, כך שיכול להמליץ רק בכללי.
אם הייתי קונה היום צמיגים לפי ההגדרה שלך - רכיבת כבישים ומדרכות - ומוציא את הWTB מהרשימה, סביר להניח שהייתי מנסה את זה:
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_73_142&products_id=571


אבל אני שב ומדגיש - אין לי נסיון איתם, אלא נסיון טוב עם צמיגים של מקסיס בכללי.

בהצלחה


חזרה לפורום