הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/20/2010 8:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאיה . עם תוכן  אני קצת חוששת מרכיבה עם אנשים אחרים...
נושא: אני קצת חוששת מרכיבה עם אנשים אחרים... תאריך: 12/20/2010 8:04:00 PM
מחבר/ת: מאיה .

אני די מתעניינת ברכיבה אגרסיבית (למרות שבחורשים בחרתי בגלל הקרבה - אני בערך מאה מטר מהיער, באורנית), אבל בנתיים אין לי מיגון מספיק כדי ליפול בחורשים, ונראה לי שאני לא מספיק בכושר יחסית לאנשים שעושים XC.

זה למה חשבתי לעזור באחזקת או בבניית סינגלים


חזרה לפורום