טקסט הודעת פורום
| 12/20/2010 9:48:00 PM |
|
נושא: אם את בעניין בנייה במסלולים הקיימים תאריך: 12/20/2010 9:48:00 PM
מחבר/ת: לואי 8
תשלחי לי מסר. אני בתקופה הקרובה בתהליך החלמה מנפילה . ומוכן לתת כמה שעות עבודה, אגב חורשים זה המקום שלמדתי בו רכיבה, והרמנו המון דברים במסלולים של הקנטה.
|
חזרה לפורום |
|
|