טקסט הודעת פורום
| 11/18/2002 7:55:00 PM |
|
נושא: "אשם"? תאריך: 11/18/2002 7:55:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
נראה לי שלא כלכך עזרת לו...
לבחור עם בעיית הוידאו אנא גש ל: http://www.harim.co.il/allvideo.asp?ArtType=11
פעל לפי ההסבר והכל יהיה בסדר. בקרוב מידע לגבי העזרהיופיע בכל עמוד של סרט.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|