נושא: הייתי שמח אם היית מעדכן דוקא מתחום הDH התחרותי תאריך: 12/21/2010 12:21:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אתה נמצא במרכז העניינים, מתחרה, מכיר הרבה אנשים שם. נכון שאנחנו פורום AM ולא DH (בשביל זה יש פורום אחר במקום אחר :rolleyes:), אבל זה מעניין אותנו (חלקנו לפחות) כי הסגנון שלנו בכל זאת נוגע בזה, גם אם באופן חובבני. מה גם שבחלק גדול מהתחרויות יש קטגוריית AM, שיכולה לעניין גם את הגולשים כאן.
בקיצור, אשמח אם תעדכן על אירועים בתחום, בארץ.
יום שמח :suss:
|