נושא: דבר ראשון תאריך: 12/21/2010 12:57:00 PM
מחבר/ת: noamgri .
לך לתקן את הנזק במקום אחר, זה ברור שהחנות הזו לא מקצועית דיה לטפל בבעיה.
דבר עם בעל החנות וברר את מידת האחריות שהוא לוקח על התקלה, אתה אמור לקבל החזר על התשלום שנתת לחנות ופיצוי על הנזק בגובה עלות התיקון. אם הוא מסרב אתה רשאי ללכת לתבוע אותו בבית משפט לתביעות קטנות. זה לא דורש עורך דין וההליך פשוט ולא יקר כלל. במקרה כזה אתה רשאי להוסיף לערך התביעה גם את הנזק בשעות העבודה שנדרשו ממך לסוע לחנות לתקן את הנזק, עלות הנסיע ואת אובדן הרווח ממכירת האופניים.
אבל קודם כל נסה להגיע להסכמה עם החנות על פיצוי שיתאים לשתיכם.
בהצלחה
|