טקסט הודעת פורום
| 12/21/2010 9:19:00 PM |
|
נושא: מחפש אנשים לרכיבה או בירושלים או באמ"ש תאריך: 12/21/2010 9:19:00 PM
מחבר/ת: דאנג פינ
אנשים שרוצים לסע מסלולים בים או בשומרון ולהנות (יודע לעשות באני הפ)אפשר רכיבה אטגרית (איימל [email protected]) :D
|
חזרה לפורום |
|
|