הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/25/2010 6:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  תלוי במזג האויר
נושא: תלוי במזג האויר תאריך: 12/25/2010 6:17:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אנחנו בד"כ רוכבים באיזור בחורף, מה שמאפשר התחלה בשעת בוקר מאוחרת וכניסה לצהריים.
אם רוכבים בימים חמים ממש כדאי להקדים ככל האפשר, ואפילו להתחיל דיווש עם אור ראשון. המסלול כולו חשוף לשמש, ולמרות שהוא במגמת ירידה לא כדאי להכנס לצהריים בימים חמים.


חזרה לפורום