הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/26/2010 4:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא ברור לי על איזה מהם אתה מדבר
נושא: לא ברור לי על איזה מהם אתה מדבר תאריך: 12/26/2010 4:49:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

על פי הנתונים נראה שזה אכן צמיג שמתגלגל יפה, והאחיזה תהיה טובה לשבילים.
המשקל יפה, ומתאים לטיובלס.

אני מניח שאתה מדבר על האקספרט (טיובלס, 60TPI) שהמחיר שלו בתרגום ישיר לשקלים (אין לי מושג כמה הוא אמור לעלות בישראל) הוא 180ש"ח. לא מהזולים - אם כי בונטראגר בהחלט איכותיים.

לגבי האופניים - השידרוג המשמעותי ביותר יהיה בולם קדמי. בתקציב של סביב 1000ש"ח תוכל לקנות בולם טוב, שישדרג לך לחלוטין את הרכיבה. לדעתי השלדה בהחלט ראויה לזה.

בהצלחה


חזרה לפורום