טקסט הודעת פורום
| 12/27/2010 2:40:00 PM |
|
נושא: נראה כמו עסקה טובה תאריך: 12/27/2010 2:40:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש לי בנדנה שלהם - הבד איכותי, התפירה מצויינת, ואני משתמש בה בכל הזדמנות.
גם ללא ההגנה מהשמש שהם מספקים המחיר ההתחלתי הוא סביר - והמבצע ממש מצויין.
|
חזרה לפורום |
|
|