נושא: גריז תאריך: 12/28/2010 11:40:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
באופניים, בחלקים אשר אינם סובבים לגמרי, ובמיוחד בצינור ההיגוי, אין המון תנועה (סל"ד אפסי). למצבים כאילה מתאים הגריז הכי רגיל שיש - NLGI 2.
באופניים, אפילו במיסבים הסובבים גריז כזה מתאים.
*מיסבים שאינם סובבים לגמרי: היגוי וכל מרכיבי הבולם האחורי *מיסבים סובבים: נאבות, ציר מרכזי, פדלים.
או כמו שכתב Sheldon Brown: There are a great many different greases on the market with different special features, mainly for automotive applications. For bicycle use, almost any grease is adequate, since the loads and temperatures are generally low.
|