הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/29/2010 11:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא מנסיון אישי - יש לזה שני היבטים
נושא: לא מנסיון אישי - יש לזה שני היבטים תאריך: 12/29/2010 11:32:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מעשי, ומשפטי.

אני לא מכיר את תנאי האחריות של ג´יאנט, ולכן לא יודע אם השלדה שלך עדיין באחריות.
אם השלדה באחריות, רק היבואן (או היצרן) יכולים לתת לך תשובה מחייבת. לדעתי לא כדאי להפסיד אחריות בגלל דבר כזה.

אם השלדה לא באחריות, זה לא ממש משנה, ואתה יכול לעשות נסיונות ככל שתרצה. למרות שהשלדה יצאה עם בולם 140 במקור, לדעתי היא תשמח לקבל 160.
עוד על הרכבת בולם ארוך יותר לאופניים בכתבה שלהלן:
http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=1207

בהצלחה


חזרה לפורום