טקסט הודעת פורום
12/29/2010 4:09:00 PM
נטע סיני
לא ברור כלל
נושא:
לא ברור כלל
תאריך:
12/29/2010 4:09:00 PM
מחבר/ת:
נטע סיני
תודה RT,
כיצד מסנכרנים את המפות?
האם אתה משתמש במפות מסונכרנות ? ואם כן, איזה פורמט ?
:confused:
חזרה לפורום