נושא: קסדה תאריך: 12/29/2010 9:12:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
לי אישית יש 2 קסדות . די פשוטה של LAZER וPARAHUT MET שהיא דומה לקסקו . איתה אני רוכב ביקר לילה או מסלולים קשים . מחברים שלי שיש להם CASCO אני רואה שרוב הזמן הם רוכבים ללא מגן תחתון . בכמה מקרים ראיתי שהוא מציל את הלסת אבל הוא גם נשבר . חיבור שלו לא ממש מוצלח . כמו כן אני ממליץ לא לרכוש קסדות מסוג זה . תקנה את FOX FLUX שזאת קסדה מצוינת ונותנת מענה ב100% . לרכיבות של מנרה , יעד , ועוד מסלולים קשים עדיף לרכוש פול פיס מלא .
|