הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/29/2010 9:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  קסדה
נושא: קסדה תאריך: 12/29/2010 9:12:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

לי אישית יש 2 קסדות . די פשוטה של LAZER וPARAHUT MET שהיא דומה לקסקו . איתה אני רוכב ביקר לילה או מסלולים קשים .
מחברים שלי שיש להם CASCO אני רואה שרוב הזמן הם רוכבים ללא מגן תחתון . בכמה מקרים ראיתי שהוא מציל את הלסת אבל הוא גם נשבר . חיבור שלו לא ממש מוצלח .
כמו כן אני ממליץ לא לרכוש קסדות מסוג זה .
תקנה את FOX FLUX שזאת קסדה מצוינת ונותנת מענה ב100% .
לרכיבות של מנרה , יעד , ועוד מסלולים קשים עדיף לרכוש פול פיס מלא .


חזרה לפורום