הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/29/2010 11:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ויקטור זיו עם תוכן  צמיגים
נושא: צמיגים תאריך: 12/29/2010 11:01:00 PM
מחבר/ת: ויקטור זיו

אני חושב שכדאי לך לנסות את הביג באטי של שוולבה מקדימה. צמיג שמגיה 2.4 עם אחיזה מטורפת וגלגול מצוין. וגם אמיר כספי רוכב עם אותו סט מודי מרי מאחורה וקדמי ביג באטי


חזרה לפורום