טקסט הודעת פורום
| 12/29/2010 11:01:00 PM |
|
נושא: צמיגים תאריך: 12/29/2010 11:01:00 PM
מחבר/ת: ויקטור זיו
אני חושב שכדאי לך לנסות את הביג באטי של שוולבה מקדימה. צמיג שמגיה 2.4 עם אחיזה מטורפת וגלגול מצוין. וגם אמיר כספי רוכב עם אותו סט מודי מרי מאחורה וקדמי ביג באטי
|
חזרה לפורום |
|
|