טקסט הודעת פורום
12/29/2010 11:12:00 PM
ויקטור אייזיקוביץ
הצמיגים קצת יקרים
נושא:
הצמיגים קצת יקרים
תאריך:
12/29/2010 11:12:00 PM
מחבר/ת:
ויקטור אייזיקוביץ
הייתי מעוניין בהצעה על הצמיגים שכתבתי כי הצמיגים שציינת קצת יקרים
חזרה לפורום